mandag den 23. maj 2011


Usain Bolt, Roger Federer, Tiger Woods, Kobe Bryant... og Sivagowri Rasalingam

Med al respekt udgør vores egen Gowry umiddelbart ikke den mest naturlige forlængelse af denne navnerække. Men ikke desto mindre er Gowry netop, som alle de andre, blevet en del af Nike's stald og brand!

Efter at have løbet endnu et marathon i imponerende vis fangede Nike Runnings kameralinser altså Gowry under løbet. Imponerende outfit har de givet vis tænkt, og det kan jeg kun give dem ret i. Om der hører sponsorkroner med til Gowrys forbindelse til Nike melder historien desværre intet om.

Stort tillykke herfra med endnu en flot marathon skalp. Og til Sune, der i imponerende vis klarede sit første marathon i en super tid, verdensklasse!

1 kommentar:

  1. Flot stil! Jeg så knap så elegant ud de sidste 12 km i hvert fald! Ærgeligt jeg ikke lige så dig derovre :) prøvede at ringe og skrive en masse gange.. Flot resultat træningen og kvalmen taget i betragtning :) Jeg har aftalt med min far at vi skal til Hamborg eller København næste år igen, han vil under de 4 og jeg vil under 3.30. Er i friske?? Godt at høre i er kommet i gang derovre. Det er super frustrerende at det bare altid skal drille, men det er nok bare en stor del af den eksperimentelle forskning man ikke undslipper. Har også mit bøvl med Langendorffen! Er netop sluppet ud af kælderen efter 3 ugers intensive forsøg. Puha! Træls når næsten en tredjedel så skal gøres om pga opstillingsproblemer... Ja ja det gør jo nok bare man er ekstra glad når man endelig er færdig så;)
    -Sune

    SvarSlet